Adrian Matkat – asiakkaiden kokemuksia

Vallorsaia oli fantastinen, juuri meidän ryhmälle sopiva, kun jokaiselle pariskunnalle oli oma huoneistonsa. Maisemat mahtavat, sijainti keskeinen niin, että oli sopivat ajomatkat ympäri Toscanaa, Marchea, Umbriaa. La Concan tilan omistaja tosi kiva (Chiara) ja asiat hoituivat hyvin. 5 / 5 tähteä. T. Jarkko

Kroatian loma on nyt takana, ja matkalta palasimme äärimmäisen tyytyväisinä! Huoneisto oli kerrassaan loistava, sijainti erinomainen ja Denisa mitä mukavin emäntä. Viikossa ehdimme tehdä ja nähdä paljon, liikkuminen oli näppärää ja lähistöltä löytyi myös erinomaista asiantuntijaopastusta meitä erityisesti kiinnostavaan viinikulttuuriin liittyen. Aktiivilomailijoita ilahduttivat erityisesti hyvin opastetut patikkareitit Baska Vodan ympäristössä. Ystävällisin terveisin, Milka

Loma meni mainiosti. Juuri sopivasti jotain tekemistä ja jos huvitti niin pääs nopeesti joka paikkaan, eli täydellinen sijainti meidän tarpeisiin. Lapset tykkäs alueesta, eikä meidänkään koko ajan tarvinnut perästä juosta mikä oli minusta iso plussa. Kaikki oli ystävällisiä ja ottivat tosi hienosti lapsetkin huomioon. Kaikin puolin onnistunut reissu ja sinua olen suositellut muillekin.  Iso kiitos, vaivaton reissu pääs nauttimaan olennaisesta ❤ Tiina perheineen

Kaikki oli kyllä aika täydellistä, majoitus oli kiva ja toimiva, tytöt pääsi ovelta uimaan ja saivat leikkiä pihalla iltaisin.. Ruokaa oli niin paljon että ei jaksettu sitä kaikkea syödä… Kuljetukset toimivat minuutilleen ja kuljettajat olivat ystävällisiä. Kiitos sinulle kovasti matkan järjestämisestä ja meistä huolehtimisesta. Taru, Joensuu

Vi har haft en härlig resa. Tack för att du har rekommenderat och ordnat allt. Tack för en bra semester! G&S

Tervehdys täältä Tsekin maasta.  Matka on mennyt tähän asti erittäin hyvin. Riika, Torun, Wroclaw. Kaikki hotellit ovat olleet napakymppivalintoja. Retki tänään Luhacovice-kylään, kyllä oli upea paikka, turisteja runsaasti. Sitä voi kyllä suositella kenelle vaan. Aamulla ajamme Bratislavaan, jossa yövymme… Kroatiakin onnistui hyvin. Olimme Istrian niemimaalla, Balen kylän lähellä Mon Perin camping-alueella, aivan uudessa ”mökissä” valkoisten lakanoiden ym. täyden mukavuuksien parissa kolme yötä. Sieltä ajelut Pula, Rovinj, Porec. Alue iso, voi suositella, hieno ranta, meri silmien edessä… Slovenia Bled, Itävalta , Tsekki, Karlovy Vary, 2 yötä. Aivan uskomaton paikka. Nyt Saksa ja viikonlopulla kotiin. T. Seija ja Pekka

Moi! Tultiin tiistai-iltana kotiin. 9 pv hyvä reissu, sielläkin ilmat kylmeni. Oltiin Medulinissa, Pistäydyttiin Pulassa. Lähdettiin kotiinpäin, Kaunaksessa oli aamulla pakkasenpuolella ja Riiassa satoi lunta. Kiitoksia oikein paljon avustasi. Olit suuri apu meille. T. Asser ja Eija

Kiitämme lämpimästi hyvästä matkasuunnitelmasta, meillä oli hieno loma. Näimme ja koimme paljon – todella kaunista luontoa, uimista uskomattomassa Adrian meressä, historian siipien havinaa keskiaikaisilla kaupunkikujilla, hyvää ruokaa ja juomaa sekä tapasimme ystävällisiä ihmisiä. Meistä tuli Kroatian ystäviä, varmaan palaamme. Esim. Dubrovnik jäi vielä näkemättä. Olemme myös suositelleet sinua ystävillemme ja palaamme ehkä itsekin asiaan. Kunhan taas matkakuume nousee… Mukavaa syksynjatkoa! Ystävällisin terveisin Paula, Jaakko ja Eveliina
Huomenta, Kiitos Itävallan vinkeistä. Teilläpä on hyvä palvelu – hurjasti kiitoksia! Terveisin Jyrki, Mäntsälä
Hei, kiitos viestistäsi. Olimme kaikki todella tyytyväisiä itse Makarskaan, Kroatiaan (upea luonto ja mikä meri 😎) ja Villa Makarskaan. Ivo perheineen oli todella mahtava isäntä. Olin todella positiivisesti yllättynyt että kaikki mitä nettisivuilla oli piti myös todellakin paikkansa. 😃😆 viisi tähteä. Terveisin Jari ja perhe

Hei, kiitos paljon tiedoista. Olin jo huomannutkin, että aikataulujen selvittäminen ei olekaan aivan yks kaks klikkausta ja asia selvä. Onneksi Piran -Trieste väli ei ole pitkä. Ja voi olla, että rantaudumme kuitenkin Pulaan. Matti, Vantaa
Hei Maria!
Olit tehnyt meille aivan loistavan suunnitelman. Noudatimme sitä melko paljon, vaikka vaihdoimmekin Mariborin ja Ptuj:n rannikon Piraniin ja Koperiin.Näimme paljon ja ehdimme katsoa monta ehdottamaasi kohdetta. Lipica oli joillekin tuttu, joten se jäi väliin. Emme missään tapauksessa olisi nähneet niin paljon ilman hyvää suunnitelmaa.Sydämellinen kiitos avustasi! Irja ja Martti, Helsinki
Hei Maria
Kiitos sinulle erinomaisesta panoksestasi Zagrebin vierailun onnistumisessa. Lämmintä ja mukavaa kesää sinulle t. Anna-Maria
Moikka Maria,
kiitos erittäin paljon avustasi loman suunnittelussa. Matkamme oli todella onnistunut, ja erityisesti Trestenon Arboretum ja sen ranta oli jotain sellaista mihin emme ilman vinkkiäsi olisi älynneet mennä! Meistä tuli ihan Kroatia-faneja. Hotelliosuus oli lapsesta mukava, sillä siellä oli hänelle paljon mieluisaa ohjelmaa ja muita lapsia leikkikaveriksi. Mukavaa kesän jatkoa, Hanneli
Tack Maria för den utmärkta planeringen! Visst fanns det fantastiskt mycket att se i Istrien. Vi njöt varenda dag av sol, god mat och fin omgivning. Polen utanför villan var toppen! Hörs snart igen, Hälsningar, Sofia
Hei Maria,
terveisiä ihanuuksien ihmemaasta, ja varsinkin Joulumaasta – New Yorkista! Matka oli kyllä oikea toiveiden täyttymys ja kiitokset sinulle matkasuunnitelmasta – ilman sitä matkamme ei olisi ollut niin onnistunut. Kyllä oli hieno paikka ja todellakin oikea jouluparatiisi! Loistava palvelu joka paikassa, nähtävää vaikka kuinka! Niinkuin huomaat, otimme matkasta kaiken irti, kuten kunnon hullut turistit kaukaa Pohjolasta. Palvelu, ruoka, ostokset – aivan loistavia! Nautimme joulumusikaalista (The Elf). Toivotamme sinulle lämmintä ja rauhallista joulua – kiitämme tähänastisesta ja palaamme varmasti asiaan, kun seuraava ulkomaanmatka on ajankohtainen. Iloisin jouluterkuin Helena ja muu perhe
Hei ja suurkiitos vinkeistä! Budapestin matka täytti odotukseni ja sain juuri sitä mitä kaipasinkin: lämpöä ja uimista. Minulla oli pari kirjaa mukanani ja luin kaiket päivät varjossa. Danubius on ihana hotelli, mutta kylpyläpalveluja en käyttänyt lainkaankaan, vaan nautin ulkoilmasta. On aika paljon mahdollista että teen vastaavan reissun uudemmankin kerran. Mikäli mieleesi putkahtaa muitakin ulkouima-altaallisia hotellivaihtoehtoja kohtuullisen lentomatkan päässä Helsingistä, niin otan mielelläni vinkkejä vastaan. Siis kiitos sinulle vielä kerran! Anja
Kävimme Adrianin matkalla Pietarissa vaimoni 50-vuotispäivän kunniaksi. Kaikki oli järjestetty hienosti. Hotelli oli hyvä sijainniltaan ja palveluiltaan. Kaupungissa oli helppo liikkua, kun metroyhteydet olivat hyvät. Kaupunkikierros sekä kanava-ajelu olivat mielenkiintoisia. Pääsimme hienoon sinfoniakonserttiin ja tietenkin katsomaan Eremitaasin taideaarteita. Illalla odottivat Pietarin maukkaat ravintolat. Suosittelen matkaa lämpimästi. Terveisin, Antti
Kiitoksia Adrianille onnistuneesta Berliinin viikosta! Tutustuimme viikon ajan Saksan pääkaupunkiin. Aurinko helli meitä koko vierailun ajan. Saavuttuamme Berliinin lentokentälle hankimme heti julkista liikennettä varten viikon raitiovaunuliput. Saimme myös erinomaisen kaupunkikartan. Adrianin ohjeita noudattaen tutustuimme Charlottenburgin linnaan sekä ulkoa että sisältä. Linnan sisällä opastuskierros oli kuin kulttuurihistorian oppitunti. Mykistyttävä elämys kokea sellaista komeutta paikan päällä. Aleksanderplatz ja sen ympäristö houkutteli meidät lähes päivittäin. Tuntui kuin kaikki raitiovaunut johtivat aina Aleksanderplatzille. Potzdamer Platzilla katukahvilassa nautimme kupposen kahvia ja kas vain, mihin suuntaan tahansa katselimmekaan, ympärillämme oli modernia arkkitehtuuria, mahtavia rakennuksia. Hiukan käveltyämme eteemme ”ilmestyi” Berliinin kansainvälisten elokuvajuhlien pitopaikka Berlinare Palast ja aurinkoinen piha monine tyhjine tuoleineen. Kaupunki oli yllätyslöytöjä tulvillaan. Huh, huh! Mieliinpainuvimpiin kokemuksiin jäi Checkpoint Charlie, entinen DDR:n kontrollipiste, rajanylitys, Checkpointin museo ja osa muurista, joka muistutti meitä kahtia jaetun Saksan menneisyydestä. Rauniokirkko Kaiser-Wilhelm-Gedächtniskirche, Reichstag ja bulevardi Unter den Linden eivät jääneet näkemättä. Suosittelemme Berliinin matkaa tuttavillemme ja Saksasta kiinnostuneille. Kiitämme hyvin laaditusta ohjelmasta! Kerttu ja Vilma